LIFESTYLE // January favorites

woensdag 15 januari 2014

Eigenlijk zitten we nog maar op de helft van januari, maar toch laat ik je mijn favoriete kleding, make up en gadgets van deze maand zien. 

APPLE MACBOOK AIR - Gotta love my Macbook! Ik en mijn Macbook zijn echt onafscheidelijk. Hij is klein en licht, dus makkelijk om overal mee naar toe te nemen. PRIDE & PREJUDICE - Dit boek van Jane Austen lees ik voor school, maar ik vind ‘m tot nu toe heel erg leuk! Het is een echte klassieker van de Engelse literatuur, dus zeker eens waard om te lezen. TRIBAL SWEATER - Deze sweater met tribal printje is van de H&M. Lekker warm, dus goed voor de koude dagen. Zeker een favoriet van deze maand! PALLADIUM SCHOENEN – Ook mijn palladiums kunnen niet vergeten worden, ze zijn heel warm en kunnen eigenlijk overal gecombineerd mee worden. TRIBAL PARAPLU – Een belangrijke must have deze maand is natuurlijk een paraplu, dus waarom niet eentje met een leuk printje? Je kunt ‘m kopen bij de Kruidvat. ROZE COVER – Sinds kort heb ik een nieuw, felroze hoesje voor mijn Iphone, inclusief krokodillenstructuur. Het merk van het hoesje is Valentino. 



RITUALS BODY BUTTER – Deze body butter in de geur ‘Cherry Blossom & Rice Milk ultra rich’ ruikt heerlijk naar winter en is dus perfect voor deze maand. ECO TOOLS KWASTEN – Deze eco tools kwasten komen in een set en zijn kwalitatief allemaal heel erg goed en niet zo duur, zeker een aanrader! NUDE NAGELLAK – Deze nagellakjes van Kiko en Catrice zijn mijn favorieten deze maand, het zijn de kleuren ‘Sugar Mat’ en ‘050 Moulin Rouge Light’. BLUSHES – Mijn favoriete blush is toch wel de bouncy blush van Maybelline, maar het palette van Kiko is ook zeker één van mijn favorieten. SLEEK LIPS & FACE – Deze blush en lippenbalsem in één geeft veel kleur af en is zuurstokroze. Love it! BB CREAM – Deze BB Cream van L’oréal blijft een van mijn favorieten. De BB cream is erg luchtig en blijft de hele dag zitten. FACE POWDER – Deze setting powder van Catrice heeft een kleurtje en maakt je gezicht dus net iets minder bleek. BEAUTYBLENDER – Deze fake beautyblender maakt het aanbrengen van foundation en concealer toch net wat makkelijker.

Wat zijn jouw 'January favorites'? 

11 reacties:

  1. Je tribal sweater is tof! Ik heb Pride and Prejudice ook gelezen voor school, er is ook een hele leuke film van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! die palladiums lijken een beetje op timberlands?toch?! die tribal sweater is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zo grappig om een schoen bij je favorieten te zien staan. En waarom ook niet ;). Fijne favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mr Darcy! Awh, geweldig. Ik heb hem nog niet gelezen, maar wel de film gezien. Toch maar eens het boek gaan lezen dan! En wat een super leuke sweater!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jullie genomineerd voor de Liebster Award!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Dat truitje is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wanneer komt er weer een nieuwe post? Ik verheug me daar echt op

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het echt super leuk vinden als deze blog weer actief wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke blog dus ik ben je gaan volgen :) volg je terug? Kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger