BEAUTY // Je make-up opbergen

vrijdag 27 september 2013

Heb je ook té veel make-up en is altijd alles wat je net nodig hebt kwijt?  Ik laat je in dit artikel zien hoe ik mijn make-up organiseer en opberg, zodat ik altijd alles bij de hand heb wat ik wil. In een paar stappen laat ik zien hoe je makkelijk je make-up kan organiseren, met spullen die je gewoon in huis hebt.


1 // Als je heel veel kwasten hebt, is het makkelijk om ze allemaal gezamenlijk op te bergen zodat je er snel bij kan. Pak gewoon een mok of beker die je leuk vindt, en zet al je kwasten erin. Als je de rest van je make-up ook netjes wilt opbergen, kun je ook meerdere mokken naast elkaar zetten en alles hierin zetten! 
2 // Als je in de avond of ochtend je gezicht wilt reinigen of je make-up eraf wilt halen, is het handig om je wattenschijfjes dicht bij te hebben. Je kan hiervoor een laag schaaltje gebruiken, maar je kunt ze ook gewoon in een leuk potje doen.


3 // Gebruik je vaak wattenschijfjes om bijvoorbeeld je make-up bij te werken? Zet je wattenschijfjes in een laag, klein potje en zet het naast je make-upspullen. Zo kan je er snel bij en hoef je niet naar ze te zoeken. 
4 // Als je vaak je nagels lakt, is het leuk om al je nagellakjes in een doorzichtige pot te doen. Het staat heel erg leuk als accessoire, je kan snel kiezen welke kleur je wilt en je kan altijd even snel je nagels lakken. 

5 // Als je al deze potjes en mokken verzameld heb, kan je ze op een grote schaal zetten. Ik heb ook nog twee body butters erbij gezet, omdat ik deze vaak even snel pak en dus snel bij de hand heb op deze manier. En dan ben je helemaal klaar! Zet ‘m op je make-uptafel of bijvoorbeeld op je bureau als je je daar opmaakt, en alles is weer helemaal geordend en netjes. 

Hoe berg jij je make-upspullen op? 

8 reacties:

  1. Superleuk gedaan zeg! Ik heb ze gewoon in een saai mandje zitten, maar dit is echt een stuk leuker. Bedankt voor de tips! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan zeg! Ik heb ze gewoon in een saai mandje zitten, maar dit is echt een stuk leuker. Bedankt voor de tips! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, dit ziet er wel heel leuk uit! Een stuk leuker dan wat ik heb. Ik het denk ik een beetje veranderen.. ;) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alles in vrolijk bepakte schoenendozen staan :3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan! Zou ik ook eens moeten doen, dan ziet het er misschien nog een beetje netjes uit hier hihihi. Leuke inspiratie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit!

    XX

    Nienq // check out my latest post on www.nienq.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, zo ziet het er netjes en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger