FASHION // Fall essentials

zaterdag 21 september 2013

Het is weer herfst en dat betekent dat je ook je kleding weer aan gaat passen aan dit regenachtige, Nederlandse weer. Met een paar items (die je misschien al in je kast hebt liggen) ben je helemaal 'fall proof'. Weet je niet zo goed wat je nog wilt inkopen voor de herfst? Ik laat je mijn fall essentials zien!



SWEATERS
Eén van de kledingstukken die ik het liefst koop voor de herfst zijn sweaters. In de herfst is het nog iets te warm voor hele dikke, warme truien, maar je hebt genoeg sweaters die wat luchtiger zijn zodat je ze makkelijk in de herfst kunt dragen. Deze polkadot trui en streepjestrui zijn van de Forever 21, waar je eindeloos veel truien kunt vinden voor in de herfst. 


GEBLOKTE BLOUSJES
Een ander item wat je niet kan missen in je kledingkast zijn geblokte blousjes. Je kunt ze nu echt óveral vinden en ze zijn er in alle kleuren en soorten. Ik koop ze meestal oversized, zodat je ze makkelijk vast kunt knopen of los kunt laten hangen. Deze blousjes zijn warm genoeg voor de winter, en als je het toch koud krijgt kun je het altijd combineren met een jasje. 

JACKETS
Als het herfst wordt, vind ik het leuk om verschillende lagen te gebruiken. Dit kan je heel makkelijk doen door verschillende jasjes aan te schaffen. Een leren jasje kun je echt overal mee combineren en deze zijn ook makkelijk te vinden. Mijn leren jasje heb ik gekocht op een bazaar, het merk is onbekend.  Het andere jasje heeft weg van een parka, maar deze kan je ook gewoon makkelijk dragen als outfit. 

SJAALS
Wat natuurlijk écht niet kan ontbreken zijn grote, comfy sjaals. Handig om er altijd een mee te hebben voor als je het koud hebt, maar je kunt het ook heel makkelijk combineren met je outfit. Als je het net zoals ik altijd koud hebt, zijn deze huge sjaals wel wat voor jou. De Pieces heeft op dit moment hele leuke grote sjaals en ook Forever 21 heeft in de herfst altijd nieuwe items. 

Wat zijn jouw fall essentials? 

20 reacties:

  1. Wauw, super mooie foto's! En prachtig bewerkt! Ik ben echt gek op alles wat maar bordeaux rood is :)
    en sweaters en blousjes zijn ook een must-have voor mij !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sweater met die stipjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alles super leuk ! Mijn must haves zijn ; bordeaux rode items en een leer jasje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke fall essentials. Ik vind vooral de geblokte blousejes heel leuk op dit moment. Inderdaad perfect voor de herfst. Mijn leren jasje draag ik héél vaak. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die truien zijn zo leuk :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kledingstukken allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kledingstukken! Ik vind vooral die geruite blousjes zo tof :) en truien natuurlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items! Ik vind je foto's ook erg mooi trouwens xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke items! En je hebt ook een hele leuke blog! Ik ga je volgen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke items! En wat heb je een prachtige layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe dingen, vooral die jasjes en sweaters vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sjaal van Pieces is zó mooi!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi! Ik vroeg me af in welke maat je die super leuke groen geblokte blouse van de H&M had gekocht. Op de online site ziet hij er namelijk redelijk groot uit, xx!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 'm als 36 gekocht, terwijl ik normaal 34 zou nemen. Dus hij zit nu wat losser bij mij, als je 'm strak wilt hebben zou ik gewoon dezelfde maat kopen die je normaal hebt!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je super snelle reactie! <3

      Verwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger