FASHION // Fall inspired outfits

zaterdag 19 oktober 2013

Nu de herfst toch écht is aangebroken, wil je natuurlijk wel met het seizoen mee veranderen. Je outfits worden anders en je moet natuurlijk veel nieuwe inkopen doen. Daarom laat ik je nu drie van mijn favoriete outfits zien als inspiratie, speciaal voor de herfst!


Dit is één van mijn favoriete outfits, mijn polkadot trui met een korte short met panty of een zwarte broek eronder. Als schoenen draag ik vaak mijn combat boots eronder, die ik tweedehands over gekocht heb. Als laatste nog een turquoise ketting van de H&M en ik ben helemaal klaar om dit herfstige weer te trotseren. 


Een andere outfit die ik vaak draag is de bovenstaande: een geblokt blousje van de Monki met een lichte broek of lichte short met een panty en mijn witte all stars eronder. Dit blousje heeft de kleuren van de herfst, dus daarom draag ik 'm extra vaak in dit seizoen. Het blousje is lekker oversized en vrij warm, perfect voor de koude herfstdagen.
Als laatste  nog een iets meer chique outfit. Met dit leuke vestje van H&M staat eigenlijk alles wel chique, maar ik combineer er graag een hooggesloten top bij met een ketting. Dan nog een zwarte lange broek of een zwarte short met een panty en mijn combat boots erbij, en ik ben klaar! Je kunt natuurlijk ook iets nettere schoenen aandoen bij deze outfit, maar mijn combat boots kunnen ook voor een iets meer casual outfit. 


Wat zijn jouw favoriete outfits in de herfst? 

9 reacties:

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger