BEAUTY // Five fall favorites

zondag 17 november 2013

Door het koude weer veranderen je beauty favorieten natuurlijk ook! Geen felle nagellak of lipstick meer, maar juist wat donkerdere, herfstige kleuren. Je favoriete fruitige body butter wordt ingeruild voor eentje met een herfstige geur. Daarom laat ik je mijn five fall favorites zien, vijf (make up)producten die ik aanbeveel en die natuurlijk ook erg fall proof zijn.
EYES
In de zomer maak je je meestal wat minder op en daarom liet ik meestal eyeliner ook achterwege. In de herfst is het weer tijd voor wat meer moeite in de ochtend, daarom vind ik deze eyeliner van Maybelline ook geweldig. Hij is mooi zwart en je kan er een hele mooie winged eyeliner mee maken, hij werkt heel erg precies. Gelukkig valt de prijs eigenlijk ook heel erg mee voor dit merk: €6,99.
LIPS
Een ander favoriete item van mij is deze lipstain van Catrice. Hij is niet zo fel, juist ietjes donkerder, maar toch niet te opvallend zodat je 'm alleen voor een feestje op kan doen. Deze lipstain van Catrice heb ik in de kleur 'Red and the City' gekocht. Dit is een wat donkerdere variant, maar ze hebben natuurlijk ook nog veel andere soorten. Handig aan lipstains zijn dat ze erg lang blijven zitten en het voelt net alsof je niks op je lippen hebt. De prijs is natuurlijk ook een groot pluspunt: maar €3,99.  Deze lipstain is het dus zeker waard om een keer uit te proberen,  you will love it!

CHEEKS
Voor blush gebruik ik vaak dit 'palette' van drie verschillende kleuren blush van Kiko. Alleen de blush zelf ziet er al heel mooi uit, maar het geeft ook nog eens een mooie kleur. Het mooie is dat je zelf kunt bepalen hoe opvallend jij je blush wilt hebben. Jammer dat Kiko niet zo goed te verkrijgen is in Nederland, want het palette kostte maar €5,90. Als je in het buitenland bent, moet je zeker eens naar binnen gaan!
FACE
Voor degenen die nog een goede concealer zoeken voor een lage prijs: de concealer van Catrice dekt heel erg goed! Als ik geen zin heb om foundation te dragen, gebruik ik deze concealer voor mijn oneffenheden en I'm good to go! Maar deze concealer is natuurlijk ook goed te gebruiken voor onder je foundation. En de prijs is wel het grootste pluspunt: €2,99. Ze hebben ook best veel verschillende kleuren, dus de goede kleur is niet moeilijk te vinden.


BODY
Ook een luchtje kan natuurlijk niet ontbreken! Ricci Ricci by Nina Ricci is mijn favoriet voor dit seizoen. Het is een wat sterkere geur, vooral doordat er wat zwaardere noten in verwerkt zijn. Ik heb de variant van 50 ml, bij drogisterijen kost deze parfum rond de €30,-  De geur is heel warm en zwoel,   maar  daarom is deze geur juist perfect voor de herfst!

Wat zijn jouw fall favorites?

1 reacties:

  1. Leuke favorieten! Ik ben benieuwd naar de lipstain van Catrice, heb er nog nooit één geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger