LIFESTYLE // Fall play list

vrijdag 1 november 2013

Nu de dag niet voorbij kan gaan zonder regen en het steeds sneller donker wordt, heb je af en toe muziek nodig om jezelf wakker te schudden of geconcentreerd te houden. Ik heb een fall play list voor je gemaakt voor als je in de ochtend snel wakker moet worden, je goed moet concentreren of snel in slaap moet komen!
WAKE UP CALLWAKE UP CALL by manonteenspiration on GroovesharkNu het buiten al donker is als je opstaat, gaat het opstaan toch net ietsje moeilijker. Daarom heb ik altijd een 'wake up call' nodig als ik vroeg naar school of naar werk moet, en dat kan perfect met deze liedjes! Vrolijke, iets meer up-tempo liedjes kunnen je helpen om snel wat wakkerder te worden, perfect voor dit donkere en grauwe weer dus!

WORK IN PROGRESSWORK IN PROGRESS by manonteenspiration on GroovesharkAls je in de middag je veel moet concentreren, is het soms fijn om muziek bij je te hebben. Het kan je afleiden, maar deze rustige nummers kunnen je misschien helpen om je juist beter te concentreren op je werk. Deze rustige nummers zullen je niet snel afleiden en met deze muziek op ben je toch afgesloten van de rest om je heen!

SLEEPY TIME
SLEEPY TIME by manonteenspiration on GroovesharkSoms kom je na een drukke dag 's avonds nog steeds niet in slaap. Met deze akoestische en klassieke nummers is in slaap komen niet meer zo lastig. Doordat het alleen instrumentale muziek is wordt je vanzelf slaperig, het is hele fijne muziek om mee in slaap te vallen.

Waar luister jij naar in de herfst? 

9 reacties:

  1. Leuke playlists! Ik luister altijd van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! Ik ben fan the sunday morning playlist op spotify. Ik ga jou playlistjes ook eens luisteren
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Free Fallin' - John Mayer, best song ever <3 Leuke playlists!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Comptine D'Un Autre Ete zo prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke playlist! dit had ik weer ff nodig ben mijn eigen lijst wel een beetje beu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke playlist!! :) Ik vind het altijd leuk om nieuwe muziek te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk bedacht zeg:) ik luister meestal erg het zelfde dus dit is wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger