FASHION // New years eve outfits

zaterdag 28 december 2013

Iedereen viert Oud & Nieuw anders, dus dat betekent ook dat er voor elke gelegenheid een andere outfit hoort. Ik laat je hier vier outfits voor Oud & Nieuw zien die je kan dragen bij de verschillende gelegenheden!
Jurkje: Nelly.com // Hakken: Zara // Ketting: H&M 

Als je naar een feestje toe gaat of je zelf wat meer chique gekleed wilt gaan naar familie of vrienden, is dit een perfecte outfit! Je kunt hier natuurlijk ook voor kiezen om gewoon platte schoenen aan te doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je het de hele avond kunt volhouden, maar deze hakken van de Zara zijn prima om de hele avond op te lopen. Als je weet dat je lang buiten bent, kan je ook nog een (lang) vest eroverheen dragen.

Rokje: H&M // Blouse: H&M // Hakken: Zara

Als je zelf toch niet zo houdt van laag uitgesneden jurkjes, kun je natuurlijk ook kiezen voor een blousje! Het staat wat minder chique, maar met hakken en skater skirt eronder kan het alsnog heel netjes zijn! Ik heb hier gekozen voor een donkergroene blousje met strepen, maar een effen blouse staat bijvoorbeeld al veel anders en netter. 

Trui: Forever 21 // Tregging: Pull & Bear // Schoenen: Palladiums 

Als je het gewoon thuis viert of helemaal niet van hakken houdt, kun je natuurlijk ook voor de comfy variant gaan. Ik heb hier mijn Palladiums gecombineerd met mijn warme trui van Forever 21 en natuurlijk mag de tregging niet ontbreken. Samen is het een super comfortabele outfit voor als je gezellig thuis Oud & Nieuw viert. 







Trui: Forever 21 // Rokje: H&M // Schoenen: Felmini // Jacket: Unknown

Als je én comfortabele kleding wilt én er toch leuk uit wilt zien, dan is dit een goede optie. Ik heb een trui gecombineerd met mijn rokje van de H&M zodat het toch een beetje 'feestelijk' blijft. Het leren jasje  heb ik erbij gedaan voor de warmte en de schoenen zijn erg comfortabel. Bij elkaar is dit dus erg comfortabel, maar toch best dressy door het rokje! 


Wat ga jij aandoen met Oud & Nieuw? 

6 reacties:

  1. Zo'n leuke outfits! Ik weet nog steeds niet wat ik met Nieuwjaar ga aandoen... Waarschijnlijk wordt dat weer en last-minute beslissing, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfits zeg! De hakken van de ZARA heb ik ook. Wat blijven ze ook mooi he.. Ik volg je nu op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. check out my blog? xx http://crossesandluxury.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind eigenlijk alle outfits tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik vind ze allemaal tof, maar als ik toch zou moeten kiezen ga ik voor outfit 3, dat past het meeste bij me ;) Alvast een heel fijne jaarwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen

Teenspiration All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger